Csalások feljelentése, bejelentése – Magyar Telekom csoport

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • A Telekomról
    • Céginformációk
    • Menedzsment
    • Működési irányelveink
    • Megfelelőség
    • Beszállítóknak
    • Fenntarthatóság
    • Klíma és környezetvédelem
    • Digitalizáció
    • Sokszínűség és esélyegyenlőség
    • Fenntarthatósági stratégia
    • Fenntarthatósági jelentés
    • Innováció
    • Mission Telekom
    • Kutatás - Fejlesztés
    • Pályázati projektek
    • Nagykereskedelmi szolgáltatások
    • Belföldi vezetékes megoldások
    • Mobilszolgáltatások
    • Nemzetközi szolgáltatások
    • Általános szerződési feltételek
    • Ászf módosulások
    • Lakossági ászf
    • Üzleti ászf
    • Emelt díjas szolgáltatások
    • Sport
    • FTC
    • Telekom Vivicittá
    • Események
    • Zene
    • Telekom Electronic Beats
    • Közösség
    • Pont.MOST blog
    • Telekom Fórum
    • BrandShop termékek
    • Telekom Spots
    • Biztonságban a Telekommal
    • Gyermekvédelem
    • Így védekezz a csalások ellen!
    • Tedd, ne tedd
    • Csalások jelentése
    • Lépj előre digitálisan!
    • Gigaerős hálózat
    • 5G a Telekomtól
    • Magenta Kraft
    • Mobildonor
    • Befektetőknek
    • Pénzügyi jelentések
    • Befektetői közlemények
    • Befektetői eseménynaptár
    • Elemzői konszenzus
    • Befektetői prezentációk
    • Társaságirányítás
    • Közgyűlések
    • Igazgatóság
    • Felügyelőbizottság
    • Menedzsment
    • Társaságirányítási dokumentumok
    • Magyar Telekom részvény
    • Alapinformációk
    • Árfolyam
    • Osztalék és részvény-visszavásárlás
    • Tulajdonosi szerkezet
    • ADR program
    • Magyar Telekom Kötvény és Hitelminősítés
    • Sajtóközlemények
    • Közérdekű információk
    • Írjon nekünk
    • Felhívások

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Általános szerződési feltételek
  • Közérdekű információk
  • Állásajánlatok
  • Befektetői információk
  • Üzletek, nyitva tartás
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Csalások feljelentése, bejelentése

Fontos megjegyezni, hogy rendőrségi feljelentést mindig csak maga a sértett tehet. Tehát, ha a csalás áldozata lettél, te tudsz feljelentést tenni a téged ért csalás kapcsán.

A rendőrségen szakértők foglalkoznak az internetes és mobilon keresztül bonyolított csalásokkal, így érdemes megtenni a feljelentést. Erre személyesen vagy e-mailben van lehetőség. Bővebb információért látogass el a www.police.hu weboldalra vagy keress rá a böngészőben a lakóhelyed szerinti rendőrkapitányságra a telefonos és e-mailes elérhetőségekért!

A csalásokat vagy csalási kísérleteket a Telekomnak a 1414 telefonszámon vagy a www.telekom.hu/irjonnekunk weboldalon tudod jelezni.

Amennyiben rendőrségi feljelentést teszel vagy bejelented az esetet a szolgáltatónál, igyekezz minél részletesebben átadni minden releváns információt, ezzel is segítve a vizsgálatot. Az itt részletezett csalások során az előfizetőnek okozott kárért a Telekom nem tud felelősséget vállalni, de a beérkező visszaélésekkel kapcsolatos bejelentéseket kivizsgáljuk.

A bejelentések során kérjük, figyelj az alábbiakra a csalások vagy csalási kísérletek minél hatékonyabb kivizsgálásának érdekében:

Adathalászat:

  • Csatolmányként küld el az "ál-telekomos" e-mailt vagy számlalevelet.
  • Fontos, hogy adathalászat esetén a levélben szereplő csaló link is látható maradjon, mert ez alapján tudja a Telekom kezdeményezni, hogy az adott oldal feketelistákra kerülhessen (képernyőképek alkalmatlanok intézkedésre).

Domino egyenlegfeltöltéssel való visszaélések (ál- nyereményjátékok):

  • Küldd be a neved és telefonszámod, amin megkerestek.
  • Küldd be a hívó számát, ha az látszódott a hívás során.
  • Küldd be a fogadott hívás pontos idejét (év, hónap, nap, óra, perc).
  • Küldd be, hogy milyen hívószámra ment a feltöltés, amely az elküldött SMS üzenetből derül ki.

Hamis vásárlás bejelentése:

Ha a nevedre szóló előfizetést/eszközt nem Te vásároltad, illetve számlát kaptál a Telekomtól, de nem kötöttél előfizetést nálunk, a személyes adataiddal való visszaélést bejelentheted az alábbi nyomtatványon:

- Hamis vásárlást bejelentő nyilatkozat egyéni előfizetőknek

- Hamis vásárlást bejelentő nyilatkozat céges előfizetőknek

A fenti nyilatkozatok kitöltése és aláírása szükséges ahhoz, hogy a Telekom rendőrségi feljelentést indítson az ügyben. Emellett javasoljuk, hogy személyes adataid védelme érdekében magad is tedd meg a rendőrségi feljelentést, mert előfordulhat, hogy más szolgáltatónál is visszaélnek az adataiddal.

A sikeres ügyintézés érdekében kérjük, hogy a nyomtatványt pontosan töltsd ki, írd alá, illetve ne felejts el kapcsolattartói telefonszámot és postacímet is megadni!

A kitöltött és aláírt nyomtatványt Telekom üzleteink egyikében adhatod le, vagy postai úton juttasd el az alábbi címre:

Magyar Telekom Nyrt. - Postacím: 1476 Budapest, Pf. 465.

Ha már tettél rendőrségi feljelentést, kérjük, hogy a rendőrségi jegyzőkönyv másolatát is juttasd el hozzánk:

  • e-mailben az ugyfelszolgalat@telekom.hu címre
  • személyesen Telekom üzleteink egyikébe
  • postai úton az alábbi címre: Magyar Telekom Nyrt. - 1476 Budapest, Pf. 465.

Cég esetében csak a jelenlegi aláírásra jogosult járhat el!

A bejelentéshez szükséged lesz az aláírási címpéldányra és a cégbejegyzési végzésre is! A dokumentumok beérkezését követően a Telekom megteszi a szükséges intézkedéseket és elindítja a hivatalos eljárást.

A Magyar Telekom mindenben együttműködik a rendőrséggel a konkrét ügyekben, saját hatáskörében pedig az érintett hatóságokkal a visszaélések visszaszorítása érdekében.

Gyakori kérdések
Vissza a főoldalra
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek